Google відшукав новий спосіб для рекламодавців поліпшити можливості націлення великий мобільного аудиторії. Фахівці Google запропонували новий спосіб визначення одного користувача різних мобільних пристроїв.
В Google вже цієї осені планується приступити до тестування методу таргетування власників мобільних гаджетів. На даний момент програми одного й того ж користувача, який виходить в мережу з різних мобільних пристроїв, сприймають як двох людей, не пов’язаних між собою, в майбутньому даний недолік виправлять. Пропонований метод з’єднає в собі існуючі механізми відстеження користувачів при роботі з різними мобільними додатками і браузерами.
До тестування даного методу запрошені різні рекламні компанії. Для перевірки нового способу таргетування задіють двохмільйонну мережу партнерів Google і рекламне мобільний додаток AdMob.
На сторінці http://vip-promocode.ru/coupon/savage/ ви можете отримати актуальні промокоди на знижки в різноманітних магазинах!
У прес-службі Google повідомили, що новий метод використовують як альтернативи всім раніше використовувалися методам. Там відзначили, що зараз проводяться деякі тестування для того, щоб допомогти запустити рекламні кампанії через мобільні додатки і мобільні браузери, використовуючи анонімні ідентифікатори. Це дозволить людям зберігати на iOS і Android приватність.
У компанії також пояснили, що цей метод таргетування не збирає будь-яку особисту інформацію, але для тих, хто не довіряє Google, буде надана можливість відмовитися від відстеження їх поведінки в мережі.