Компанією Google поновлено угоду щодо використання сервісів “Пошук” , “Карти ” “Play Маркет ” та інших . Остання редакція документа , що вступає в законну силу 11 листопада, дозволить корпорації використовувати особисті дані користувачів Google+ , а саме ім’я і фото , в рекламних кампаніях.
Крім цього , в рекламних оголошеннях можуть бути присутніми дії володаря акаунта Google+ , наприклад , будь-які відгуки , оцінки , публікації , передплати. Друзі користувача зможуть бачити , скільки зірок він поставив якому-небудь музичному альбому на сторінці виконавця в Google Play , а « +1» , яким відзначена шановану їм кондитерська фабрика , буде фігурувати в рекламі цієї компанії , що розміщується за допомогою Google . Подібні рекомендації отримали назву ” Відкриті відмітки” ( Shared Endorsements ) .
Друзі сайту: именно здесь http://lessad.com.ua/snegouborshiki.html вы можете приобрести качественные снегоуборщики за очень выгодными ценами от компании “Лес и Сад”
Попадуться чи ці дані на очі ваших приятелів по Google+ або ж вони будуть видні безлічі інших користувачів , залежить від персональних налаштувань конфіденційності в профілі. Поки ще є можливість відключити відображення фото та імені профілю користувача в налаштуваннях соцмережі Google+ .
Деякі користувачі соціальної мережі від Гугл були , м’яко кажучи , не в захваті від нововведення – ” відкритих відміток” . Багато в знак протесту встановили в якості « аватарок » у Google+ фото глави ради директорів корпорації Еріка Шмідта , щоб його фотознімок з’являвся в оголошеннях послуг найчастіше .
Тим не менш, Google дозволяє вимкнути ” відкриті відмітки” . У цьому плані політика конфіденційності компанії краще порівняно з Facebook , де налаштування приватності не є гнучкими . Приміром , у «Фейсбуці» неможливо відключити повністю ” спонсорські пости ” . Не так давно там було заблоковано видалення даних « Хроніки » з видачі пошуку .