Кілька днів тому оновилися правила розміщення реклами в групах соціальної мережі «ВКонтакте». Головним нововведенням стало обмеження на кількість розміщених рекламних постів. Адміністратор групи може розмістити не більше 5 рекламних записів.
Причому, розміщення тільки трьох з них може бути погоджена не через біржу соціальної мережі. Решта два обов’язково повинні бути замовлені через рекламну біржу «ВКонтакте». Не є винятком і «обмінні» пости. Коли адміністратори двох нерелевантних один одному груп рекламуються за допомогою перехресних репост.
Мотиви адміністрації «ВКонтакте» ясні і зрозумілі. По-перше, мається очевидне бажання збільшити прибуток за рахунок посередництва між рекламодавцем і власником рекламних полів. По-друге, «ВКонтате» бажає обмежити кількість комерційного спаму в стрічках своїх користувачів.
Власники групи, при цьому, збирають підписи за те, щоб кількість рекламних постів, які можна розмістити на добу, було збільшено з 5 до 15 штук. Для багатьох, ведення груп в «ВКонтакте» є основним і досить серйозним джерелом доходу. У розвиток груп вкладено чимало сил і часу. Тому мало хто з адміністраторів груп хоче миритися з введеними заборонами.
Втім, «ВКонтакте» в даному питанні – господар становища. Групи розміщені не як окремі сайти, а як підрозділи соціальної мережі. Тому успіхом протести, швидше за все, не увінчаються.
Друзі сайту: якщо ваш айфон зламався, тоді вам знадобиться хороший сервис iphone в Києві, де вам швидко та якісно відремонтують поламаний смартфон.