10 жовтня Google зробив оновлення алгоритму Baby Panda, який мав завдання знизити кількість ресурсів, що мають надлишкову рекламу, розташовану у верхній частині сторінки. Внаслідок розміщеної реклами, користувачі не можуть бачити контент сайту. Варто відзначити, що перший раз цей алгоритм запустили на початку 2012 року.
Пошуковик дуже часто отримував на свою адресу скарги користувачів щодо того, що під час переходу на сайт з видачі їм дуже складно знайти необхідну інформацію, тому що верхня частина сторінки переповнена рекламними повідомленнями, а потрібний контент з’являється тільки, якщо прокрутити сторінку вниз.
Вплив цього алгоритму на результати пошуку російськомовних ресурсів прокоментував Олег Єфімов, який є керівником пошукового просування компанії i-Media. Він повідомив, що вплив цього алгоритму, яке полягає в зниженні сайтів у видачі, на вітчизняні проекти вони не помітили. Зміни були в діапазоні 5 відсотків, а це ніяк не пов’язано з «Baby Panda». Єфімов також зазначив, що він не пригадає будь-яких сайтів комерційної тематики, які були б «обвішані» рекламними повідомленнями, тому саме надзвичайна кількість рекламних оголошень може стати причиною серйозних проблем у розвитку сайту в майбутньому.
Друзі сайту: я зарабатываю биткоины на www.freebitco.su