Компанія «Яндекс » днями зробила гучну заяву , привернула особливу увагу оптимізаторів. З 2014 року система може перестати вести облік посилань в процесі ранжирування веб -ресурсів.
Першочергово це торкнеться комерційних запитів при ранжируванні в столиці – саме в цьому регіоні зосереджена основна частина ринку просування. Надалі під дію це близько потраплять інші регіони Росії.
Яндекс нині є найпопулярнішим пошуковиком у країні , тому зміни як ніколи актуальні. З цих міркувань , просування сайтів в пошуковій системі «Яндекс» дуже важливо , істотно допомогти в цьому процесі може спеціальний сервіс в Мережі.
Не викликає сумніву , що одним з головних етапів розкрутки інтернет-ресурсу для оптимізаторів нині є зростання посилальної маси. Не зовсім зрозуміло , що в такому випадку відбудеться з ринком оптимізації .
Результатом аналогічних більш ранніх спроб Яндекса зняти облік посилань стало те , що на перші рядки вийшли дорвеї , фактично знизилася якість видачі , що негативно може позначитися на рейтингу « пошукача ». Тоді нововведення не прижилося. Хоча якщо ви хочете правильно просунути свій проект, тоді заказ текстов стане хорошим кроком для наповнення сайту.
Під великим сумнівом , чи зважиться на цей раз компанія « Яндекс» не враховувати посилання , що входять до складу 50 змінних , що фігурують при ранжируванні ресурсів . У загальній складності існує близько 800 змінних.
Однак наявність посилань при просуванні сайтів – не основна умова . Роль їх останнім часом знижується на користь інших чинників ранжирування. Важливо якість сайту , до якого висувається цілий комплекс вимог.
Підвищення якості ресурсу – важливий і перспективний курс для оптимізаторів в даний час. Усунувши помилки і недоліки , можна значно підвищити ефективність сайту , підвищити його позиції. Не виключено , що посилання , як і колись , будуть враховуватися в наступному році.