Не так давно онлайн- мессенджер ICQ був вельми популярнішим , зараз же аудиторія його скорочується з кожним днем. До відома , в червні поточного року для спілкування « аську» використовували 12,3 млн осіб по всьому світу , російських шанувальників сервісу налічувалося 7,9 млн. Протягом останнього року кількість користувачів сервісу зменшилася на 40 %. Так , в червні минулого року листування за допомогою ICQ вели 20,5 млн користувачів .
За останній рік ICQ втратив 40 % світової аудиторії
Піковим в плані популярності месенджера видався період початку – середини минулого десятиліття . IM- сервіс витіснили інші канали спілкування – соціальні мережі (ВКонтакте , Однокласники , Google+ , Facebook і т.д. ) , мобільні чати ( WhatsApp , iMessage ) на мобільних пристроях Apple , ChatON , Viber і Skype.
У минулому вересні компанія Mail.Ru Group , якій належить « аська » , надала звіт , згідно з яким , щомісячна аудиторія сервісу скоротилася на третину. Так , у червні 2011 року кількість користувачів ICQ становило 30,8 млн чоловік , роком раніше – 42 млн , у 2012 аудиторія сервісу скоротилася до 2,5 млн користувачів.
До відома , месенджер ICQ був створений ізраїльською компанією Mirabilis в 1996 році. Через 2 роки стартап був викуплений американським інтернет- концерном AOL , який витратив на придбання 407 млн американських доларів. Навесні 2010 року , а саме у квітні , у ICQ змінився господар : відтоді « аська » належить фонду Digital Sky Technologies , пізніше перейменованого в « Mail.Ru Group ».
Крім ICQ, у компанії є месенджер « Агент» , який продемонстрував аналогічну тенденцію щодо зменшення числа користувачів . Якщо порівнювати результати з показниками червня 2010 року, нинішня місячна аудиторія сервісу стала менше на 5,5 % , досягши значення 20.7 мільйона чоловік.
Друзі сайту: якщо у вас є автомобіль, а старі шини вже зносилися, тоді ви можете купить шины онлайн легко та просто та за цілком доступними цінами!