Графічний дизайнер – це свого роду посередник у спілкуванні, який бере ідеї і наділяє їх у візуальну форму таким чином, щоб вони стали доступні за змістом всім іншим і, зокрема, замовнику. Завдання дизайнера інтер’єру – представити ідеї, які необхідно донести до замовника, у вигляді зручному для розуміння і відповідні його світогляду. Якщо провести аналогію, то можна сказати, що графічний дизайн – двоюрідний брат реклами, їх породила метушня Індустріальної революції кінця 1700 – початку 1800 рр., Коли представники робітничого класу усвідомили, що у них достатньо часу і грошей, які можна витратити на комфортне життя.
У графічного дизайну та реклами є спільне завдання – інформувати про товари, послуги, події та ідеях. І все ж, коли справа стосується кінцевої мети, шляхи реклами та графічного дизайну розходяться. Рекламуючи той чи інший товар, споживачам всіма правдами і неправдами закликають витратити гроші. Графічний дизайн ж просто шукає шляхи максимально чіткого підношення втілювалася ідеї, щоб, зрештою, відбулося її злиття з емоційним досвідом людини і відповідало вимогам замовника.
Друзі сайту: вас може зацікавити дизайан интерьера Киев, який підійде саме вам та вашій оселі!
Графічний дизайнер асимілює вербальні ідеї, зраджує їм форму. Дизайнер інтер’єру трансформує вийшла форму в відчутне, доступне для розуміння «враження».
Дизайн – це дисципліна, в якій величезну кількість знань і умінь «цементується» інтуїцією і накопиченим досвідом. Але є в дизайні і щось більше, ніж просте поєднання кількох аспектів: розуміння основ форми і композиції; використання цих основ, щоб пробудити емоції і підкреслити концепції більш високого порядку; вміле маніпулювання колірними повідомленнями; розуміння семіотики і взаємин між різними типами візуальних знаків; і нарешті, планування гідного фактичного виконання проекту.
Коли люди характеризують дизайн як «хороший» чи «поганий», вони найчастіше використовують поняття якості згідно своєму освіті або досвіду, а найчастіше ця оцінка почерпнута з досвіду їхніх попередників – тисяч дизайнерів і критиків. Іноді ці оцінки носять естетичний характер, а іноді виключно функціональний. Оцінки подібного роду дозволяють уникнути прикрих промахів і зробити дизайн максимально ефективним.