...
Пятница , 15 ноября 2024

Секрет успіху продажів нерухомості таїть реклама

stroyimdom 26Нерухомість – це одна з тих галузей торгівлі, яка передбачає найбільш складну взаємодію з рекламою. А все лише тому, що реклама нерухомості (так вважається), в більшості випадків, не приносить ніякого результату. Насправді, питання лише в тому, що рекламний проект побудований неправильно.

Захопи погляд

Багато працівників рекламних відділів скажуть вам, що у випадку з нерухомістю покупець або є, або його немає, і маркетинговий хід не сильно змінить стан справ. На щастя, це не так.

Суть реклами нерухомості в тому, що неважливо, де ви її подаєте, головне – як ви її подаєте. Наприклад, спеціалісти компанії Сity-reclama.ru допоможуть вам у створенні максимально ефективної реклами.

Перше, що вам потрібно зробити – підберіть місце, де буде розташовуватися ваша реклама. В ідеалі, вам потрібно повісити рекламу там, де щодня проходять тисячі або ж десятки тисяч людей. Далі, вам доведеться зробити ще більш складну річ, здивуєте перехожого.

Всі ми знаємо, що у випадку, якщо кожен день йти на роботу по одному і тому ж шляху, людина перестає звертати увагу на навколишній пейзаж. Візьміть його погляд, змусьте його здивуватися. Зробіть щось, що змінить саме розуміння реклами про новобудови.

Простий приклад: одна з компаній вивісила футболку на споруджуваному будинку «Москва-Сіті». Контраст, який створюється при такому використанні зовнішньої реклами просто разючий. Такий хід, допоміг компанії не лише привернути увагу покупця, але і нагадати, що «Москва-Сіті» – це ще й житловий комплекс, а не тільки місця під офіс.

Ніч або про що думають люди

Пам’ятайте, що найбільше люди звертають увагу на навколишні їхні речі, в тому числі і рекламу, під час відпочинку, а відпочинок, найчастіше, популярний в темний час доби. Замовте виготовлення зовнішньої реклами, яка буде переливатися вогнями вночі і буде видна величезній кількості людей, і ви отримаєте бажаний результат.

Реклама новобудов – це не просто реклама якогось товару. В даному випадку доводиться думати наперед, заздалегідь готувати майданчик в умах і підсвідомості мас.

Коли людина, щодня, бачить вивіску про тієї чи іншої компанії, яка продає новобудови і при цьому зауважує її все більше, в його голові це регламентуватиме. Пройде час і в той момент, коли він збереться купувати квартиру, в його голові навіть не з’явитися думок: «Що ж вибрати?» Він назве найпопулярніший бренд, фірму, назва якої бачив найчастіше і захоче купити квартиру саме там.

О нас admin

Проверить еще

251588478

Преимущества тентов из тарпаулина

Когда вы просматриваете каталоги или интернет-магазины снаряжения для кемпинга, вы наверняка будете ошеломлены большим количеством …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.