Складські приміщення – це нерухомість, яка використовується для зберігання різного виду товарів і продукції. Складськими приміщеннями користуються промислові виробництва, роздрібні та оптові фірми.
Розрізняють три основні категорії складських приміщень: «А», «В», «С».
Існують певні параметри, які відрізняють одну категорію складських приміщень від іншої. До таких параметрів належить: кількість поверхів, присутніх у приміщенні, наявність і технічний стан під’їзних шляхів до складського спорудженню, місцевість, в якому розташоване дане складське приміщення, наявність камер, сигналізації та інших сучасних засобів охорони, кількість стелажів в приміщенні, така техніка як підйомник щогловий і деякі інші деталі.
З усіх трьох категорій, клас «А» має найбільш високий рейтинг обслуговування та рівень зберігання абсолютно будь-якої продукції. У складських приміщення цієї категорії є все необхідне для якісного зберігання товарів: обладнання, спеціально навчений персонал та багато іншого.
Категорія «В» – це теж дуже якісний і вигідний варіант, яким користуються багато компаній, що займаються оптовими продажами. Практично всі робочі процеси в складських приміщеннях категорії «В» відбуваються в автоматичному режимі, за допомогою спеціального обладнання, яке робить надання послуг ефективними і швидкими.
Быстровозводимые склады класу «С» користуються досить пристойним рівнем популярності і попиту. Дана категорія комерційної нерухомості популярна завдяки своїй, відносно, невеликою вартістю і досить пристойними умовами зберігання. Як правило, складські приміщення клас «С» – це місткі, широкі виробничі приміщення, які мають всі необхідні умови, які створюють комфорт і продуктивність робочих процесів. У таких приміщеннях присутні сучасні системи сигналізації, контрольно-пропускні пункти, які функціонують цілодобово, сучасні системи спостереження і контролю території та багато іншого.
Загалом, кожна з трьох категорій має свої відмінні риси, позитивні і негативні сторони. Для того, щоб вибрати саме те приміщення, яке підійде найкраще, потрібно враховувати мету використання приміщення, сферу діяльності підприємства, вид продукції, необхідний розмір приміщення і багато іншого.