Массачусетський технологічний інститут розмістив на своєму сайті прес-реліз, в якому повідомляється про те, що його вчені можуть передбачити теми, які згодом з’являться в списку трендів популярного сервісу Twitter.
Авторство роботи належить студенту Станіславу Ніколова і його науковому керівнику Деваврату Шаху. Вони стверджують, що цей алгоритм може передбачати актуальні тематики за 90 хвилин до того, як вони потраплять до списку трендів твіттера, в дуже рідкісних випадках різниця може досягати п’яти годин. Ймовірність передбачення тим, на думку вчених, становить 95%. Автори вважають, що розроблений алгоритм нагоді сервісу: точно знаючи, які саме тренди увійдуть до топ, Twitter зможе дорожче продавати рекламу на актуальні теми. 9 листопада свій алгоритм Ніколов та Шах представлять в MIT.Вас можуть зацікавити таунхаусы, про які ви можете більше дізнатися на сайті sabidom.ru
Трендами твіттера називають набори слів і хештеги, частіше за інших вживаються на даний момент в мікроблогах. Користувачі сервісу можуть гнучко підстроювати набір актуальних тем: вибирати їх цікавить місцевість або місто, включати індивідуальні тренди, залежні від тем, які обговорюються людьми, на яких у користувача є підписка.