Завдяки плідній роботі об’єднаної компанії «Рамблер» і «Афіша» проводиться запуск нової технології – «Модель користувача». Ця технологія здатна визначити стать, вік користувачів з їхньої поведінки, тобто відкриває нові можливості для ефективного застосування цільової реклами.
«Модель користувача» вже тестувалася на «Рамблер-Новинах». Сьогодні вона інтегрована компанією «Рамблер» в системі показів дисплейної реклами. Інтернет-реклама – потужний інструмент продажів, тому питання адресації рекламних повідомлень потенційно зацікавленим користувачам дуже актуальне. На думку фахівця з реклами в Інтернет від агентства РА ADLABS Ю. Кузнєцової, «Модель користувача» – хороший засіб, щоб поліпшити цільову спрямованість реклами.
Оцінка статі і віку користувачів дозволить створювати індивідуальні рекламні повідомлення. Розміщується в мережі реклама перестане бути сліпою трансляцією оголошень для широкої аудиторії, заощадить гроші рекламодавців, які зможуть анонсувати свою продукцію не для всіх підряд, а тільки для конкретних цільових аудиторій.
Друзі сайту: Якщо ви любите дорогу та якісну електроніку, тоді в Apple Украина ви можете придбати найкращу продукцію від “яблучної” компанії за доступними цінами!