Компанія Яндекс зробила нововведення для користувачів, які розміщують оголошення в спеціальному додатку Яндекс.Директ Тепер користувач має можливість розміщувати в оголошенні не одну, а цілих три заслання. Причому дана послуга буде не тільки абсолютно безкоштовною, але й дає можливість ставити три посилання в оголошеннях не тільки на першій позиції, але також на другій і третій.
Також було відзначено, що стосується рекламних оголошень, що навіть незважаючи на наявність трьох посилань, рекламодавець буде оплачувати перехід лише по одній, тобто за один єдиний клік, як це і було раніше.
Мова йде, звичайно, не про безкоштовне, а про платний контент оголошень. Однак, навіть цей факт робить пропозицію Яндекс директ дуже привабливою. Адже такі можливості представлені серед всіх російських пошукових серверів тільки в нього, тим більше, що компанію і так звинувачують у демпінгу, тобто у свідомо низькому ціновому рівні.
Для того щоб скористатися новою функцією для контекстної реклами, потрібно всього лише налаштувати профіль оголошення через мультиредагуванні, яке є на акаунті рекламодавця.
Досить приємно бачити, як яндекс старається розвивати всі свої сервіси, концентруючи зусилля програмістів та креативщиків для того, щоб зробити користування директом простішим та вигіднішим в усіх відношеннях.