Компанія Яндекс, яка відзначила 23 вересня своє 15-річчя, підвела підсумки ювілейного місяця, а радісні моменти свята не завадили сервісу порадувати своїх користувачів новинками.
Як і раніше в цьому місяці колектив компанії удосконалював програму «Інтентний пошук», осмислюючи потреби і потреби своїх користувачів.
Щоб відповідати на запити якнайшвидше, реалізуються «розумні» підказки, достроково відповідають на такі прості запити, як курси валют, прогноз погоди, пробки. Зручність користувача полягає в тому, що він отримує відповідь, не дописавши свій запит в пошуковий рядок. Це особливо зручно для мобільного пошуку.
Болше досягненням Яндекса у вересні є гіпермаркет взуття та одягу, що представляє собою величезний агрегатор, а це більше 500 інтернет-магазинів. Цей сервіс створений на основі Маркета.
Новий інтерфейс і велика кількість нових рішень з’явилися в «Яндекс.Зображення». Оновлення цього сервісу теж є новинкою вересня.
Також Яндекс. Пошук пропонує веб-майстрам можливість міняти кількість відповідей на запити в пошуку і виключати URL з пошукової області. Досить добре бачити, що компанія розвивається в правильному напрямку та не залишає свої сервіси без оновлень.
Друзі сайту: вас можуть зацікавити скинали – панно из стекла, більше про які ви можете дізнатися на сайті viv.com.ua