Приємною новиною для тих людей, які займаються розробкою додатків на Android і iOS, стали зміни в соцмережі «ВКонтакте». Ці зміни стосуються мобільної версії мережі. Для неї був створений окремий формат рекламних повідомлень. В результаті кожен розробник додатків, який запустив рекламну кампанію в кабінеті таргетингу, отримав можливість проводити популяризацію своїх додатків в мобільній версії «ВКонтакте».
Програмісти гігантської мережі подбали про те, щоб рекламні повідомлення нового формату бачили і користувачі офіційних мобільних додатків. Зараз вебмастера можуть рекламувати ті свої додатки, які можна скачати або придбати в Google Play або App Store. Згідно з намірами керівництва компанії, список програмних платформ для мобільних пристроїв буде постійно розширюватися.
Мобільна реклама, яка демонструється на мобільних пристроях, відрізняється від реклами, яку бачать користувачі на моніторах комп’ютерів. Мобільна версія або підтримувані клієнти демонструють рекламні повідомлення в стрічці з новинами.
Зараз вже є багато представників мобільного аналітики, які показують рекламу нового формату. В їх число входять Flurry, Kochava, MAT, AD-X, Adjust, Apperkot і AppsFlyer. Якщо поєднати ці сервіси з точним таргетингом соцмережі, то можна досягти охоплення необхідного числа користувачів за малу ціну, яка в середньому складе 17 рублів.
Ви можете дізнатися подробнее по этой ссылке про новий iPhone 6, а також придбати собі його за доступними цінами!