Топ-менеджери Google провели анонс нових можливостей для рекламодавців. Ці можливості представляють собою нові інструменти, завдяки яким рекламодавцям буде легше працювати зі статистичними даними та акаунтами.
На даний момент компанія вже запустила деякі з нових інструментів. Перші з них є модифікаторами оголошень. Ці модифікатори створені для тих рекламодавців, які просувають на ринок велику кількість товарів і послуг. Як відомо, створення необхідної кількості оголошень для таких товарів і послуг є дуже трудомістким процесом. Ці оголошення можуть містити різні відомості і заклики.
Ви можете не обойтись без геологических изысканий – тоді вам треба замовити їх за доступними цінами у професіоналів.
Головною особливістю модифікаторів оголошень є те, що вони дають можливість робити в будь-якому текстовому повідомленні динамічну вставку, яку можна ще й налаштовувати. В результаті модифікатор оголошень перетворюється на відмінний засіб масштабної персоналізації оголошень. Сам інструмент здійснює операції з комплексом даних. Рекламодавцю буде потрібно тільки складати таблиці з необхідними даними. У цих таблицях можуть зазначатися назва товару, ціни, час показу реклами та інші важливі параметри.
Варто також відзначити, що запуск цих модифікаторів в цьому місяці не випадковий. Він відмінно підходить до теми місяця, якої є масштабна оптимізація реклами. Крім цього, нові інструменти є розвитком оголошення про початок розробки набору інструментів, які дозволять керувати масштабними рекламними кампаніями. Воно було зроблено ще в квітні.