Сервіс «Яндекс.Директ» оснащений новою градацією часових поясів. Сталося це з тієї причини, що Російська Федерація переходить на «зимовий час» в кінці цього тижня. Параметри, які стосуються тимчасового таргетингу, вже наділені відповідним часом демонстрації кожного окремого рекламного проекту. Також тут можлива зміна тимчасової зони. Корективи налаштувань діятимуть лише після того, як годинник будуть переведені офіційно.
Найрізноманітніші відомості SEO-спрямованості регулярно публікуються на відповідних інтернет-ресурсах.
Представники компанії «Яндекс» кажуть, що рекламодавці повинні завчасно переглянути націлювання і переконатися в їх коректності, оскільки перехід на зимовий час в певних населених пунктах призведе до зсуву часу. Приміром, різниця в годинах між Москвою і Самарою складе шістдесят хвилин, так як відбудеться відновлення годинної зони MSK + 1 на території Самарського регіону.
Рекламодавці, блоки оголошень яких заточені під магаданську годинну зону, повинні враховувати той факт, що цю зону розділять на три частини. Таким чином, з’явиться Владивостокська, Середньоколимська і Камчатська зони. Для того, щоб рекламні блоки показувалися в населених пунктах магаданській годинної зони, рекламодавцю необхідно зайти в основні параметри і відкоригувати час або встановити стандартні настройки – в такому випадку у рекламній кампанії буде орієнтир на сьомий часовий пояс, який пов’язаний з Владивостоком.