Наприкінці вересня Google AdWords планує відмовитися від можливості точного збіги ключових слів в рекламі. Дана інформація була опублікована Дженом Ханг в блозі Inside AdWords.
Представники Google заспокоюють, що відключення функції точної відповідності вебмастера можуть абсолютно не відчути. Справа вся в тому, що близький варіант «ключевиков» встановлено за умовчанням практично в кожної рекламної кампанії. Зроблено це було через те, щоб рекламодавці через друкарських помилок і різних скорочень при введенні пошукових запитів людьми не втрачали кліки.
В свою чергу від такої можливості виграють і самі користувачі: вони досить часто використовують дуже різне написання, вводячи запит (наприклад, «kid’s scooter», «kid scooters» і навіть «kids scooters»), і при цьому вони бажають, щоб пошуковий робот відразу ж розумів, яку інформацію необхідно знайти.
Рекламодавці, які відмовилися раніше від використання зразкового варіанта відповідності, автоматично будуть переведені на нього після відмови від функції точного збіги ключових слів. Представники Google запевняють, що використання в пошуковиках близьких варіантів «ключевиков» збільшить кліки на 7%.
Можливо ви теж хочете запустити свій власний креативный бизнес, тоді вам теж необхідно знати тонкості в рекламуванні свого бізнесу через систему adwords.
Тепер Google радять рекламодавцям зосередитися на мінус-словах. Детальну інформацію застосування різних типів відповідності пошуковим запитам «ключевиков» російські рекламодавці можуть дуже скоро подивитися на офіційному сайті Google. Варто відзначити, що в російськомовній підтримки компанії зміни заплановані на кінець вересня.