Проведене агентством Gigaom Research дослідження показало, що найбільш перспективною і затребуваною методикою інтернет-маркетингу є використання електронної пошти як для підтримки відносин зі старими клієнтами, так і для залучення нових.
Фахівці в області маркетингу в сфері інтернет-комунікацій визнають, що використання різних інформаційних розсилок, згідно здійсненим підпискам, підтримання листування з корпоративними клієнтами, використання електронної пошти для відправки комерційних пропозицій – це основні методи, за допомогою яких в даний час відбувається розвиток сучасних компаній, чи займаються вони продажем консолей Sony PlayStation або пропонують послуги з облагороджування присадибних ділянок.
Можливо вам потрібен професійни фотограф на свадьбу киев, якого ви можете замовити за доступними цінами!
Без електронного документообігу, що відбувається, переважно, з використанням електронної переписки, складно уявити зараз абсолютно будь-яку компанію, від приватних підприємств до великих державних організацій.
Однак велика кількість респондентів відзначає той факт, що останнім часом використання моделі інтернет-маркетингу з застосуванням електронної пошти вимагає все більшу кількість фінансових вливань, в тому числі для підтримки стабільності роботи, збереження і захисту всього масиву переданої в електронному вигляді документації.
Дев’яносто відсотків використовують у своїй роботі електронну пошту фахівців упевнені, що e-mail є вкрай ефективним інструментом продажів і прекрасно підходить для просування та розвитку брендів на ринку, яке в сучасних умовах неможливо без застосування новітніх інструментів.