Популярний пошуковик Google змінив вимоги для асессоров. Нові правила затверджені 31 березня 2014 потрапили у загальний доступ зовсім недавно, кожна людина тепер може подивитися ці правила і використовувати їх для кращого просування свого сайту. Нові правила для асессоров мають істотну відмінність від торішніх правил. З’явилися нові терміни і поняття, наприклад такі як «EAT» авторитетність, експертиза і довіру. Зі слів Дженніфер Слегг, консультанта по SEO, асесор має право поставити сайту низьку оцінку, якщо «EAT» сайту не відповідає мінімуму.
Окремо варто відзначити що «EAT» може бути застосовний як до сайту цілком, так і до окремих сторінок. Асессоров Google просять уважніше відноситься до сайтів, у яких є форум і взагалі до будь-якого сайту, де користувачі можуть завантажувати контент. У нових правилах є згадки і про оцінку реклами на сайті. Асесори зобов’язані втім як і вебмастери, з увагою ставиться до розміщення комерційної інформації.
Якщо сайт своїм дизайном примушує користувача перейти за посиланням або підписатися на непотрібні оновлення, то такий сайт може отримати низьку оцінку. Варто відзначити, що нові керівництва асессоров просочуються в мережу періодично, іноді Google сам викладає керівництва як це було в березні 2013.
Друзі сайту: можливо вам буде цікаво як виконується дефрагментация диска та для чого вона потрібна.