Питання про те, як саме проводить індексацію пошуковик Google, детально вивчила компанія Stone Temple Consulting. В рамках досліджень фірмою було встановлено, як саме індексуються твітер повідомлення. Так проаналізувавши дані індексації майже тисячі твітер акаунтів з самим різним кількістю фоловерів (близько 5 млн). Досліджувані акаунти розділили на вісім груп з диференціацією за кількістю аудиторії. Майже вісімсот респондентів становили акаунти з малим числом передплатників, максимум до 100 тисяч.
Загальну інформацію для досліджень отримали з пошукових запитів самого Google, що містили пошукові оператори “site:” та “inurl:”.
В результаті вдалося з’ясувати очевидне, індексації схильні твіти з великою аудиторією в мільйон і більше фоловерів, для таких акаунтів індексують від 30 до 50% твітів. Якщо ж аудиторія становить 0,5 – 1 млн, то індексуванню схильне 10% повідомлень. Простим смертним з числом фоловерів менше 10 000 можна розраховувати на індексацію в 0,2%.
Потрібно розуміти, що компанія Google прагне підійти до ранжирування і індексуванню повідомлень, сайтів і статей з точки зору логіки, чим більша кількість зацікавилося інформацією, тим вища ймовірність, що для користувача ця інформація буде корисною. Майже у всіх ситуаціях це правило працює.
Друзі сайту: ви можете gopro купить за доступними цінами, якщо любите екшн-зйомку.