Здійснений запуск нового оновленого дизайну рекламних оголошень, розміщених у правій коліні на сторінках соціальної мережі facebook.
Іконки з оголошеннями стануть набагато більше, в них можна буде знайти схожість з платними публікаціями в новинних стрічках. Як виявилося, компанія facebook змінила свою внутрішню політику, був узятий новий курс на поліпшення процесу роботи користувача з оголошенням. Також було вироблено попереднє дослідження нового дизайну. Дане дослідження показало помітне зростання показників CTR реклами. Саме це вплинуло на таке неординарне рішення. Минув деякий час, і було схвалено введення оновлення.
Співробітники компанії відзначають ще один досить цікавий і важливий факт. У зв’язку з тим, що відбулося збільшення розміру оголошень, їх кількість на сторінках істотно зменшиться. Дана обставина спричинить збільшення конкуренції за можливість публікації оголошення, крім того, як повідомляється досить сильно зросте ціна за публікацію того чи іншого оголошення. Розробники нового дизайну рекламних оголошень запевняють, що кількість оголошень буде замінено якістю, відбудеться більш активна взаємодія користувача з рекламою. Саме тому не варто боятися нового дизайну оголошень.
Друзі сайту: можливо вам потрібен швидкий та якісний ремонт ноутбука, якщо у вас з ним сталася якась поломка.