...
Пятница , 22 ноября 2024

Google AdWords: особливості контексту

kontekstnaya reklamaПошукова контекстна реклама дозволяє отримати не тільки пряму відповідь на питання, а до того ж функціонує на користь популяризації бренду. Про це ведеться мова в дослідженні, проведенням якого займалися компанії Ipsos MediaCT, а також Google.

Участь у подібному експерименті взяли близько 800 користувачів, які шукали товари, керуючись певними ключовими словами, наприклад, «невеликі автомобілі», «черевики в похід» і тому подібними. Пошук вівся по декількох категоріях, з якими варто ознайомитися в обов’язковому порядку.

Категорії:

  • Фінансові послуги;
  • Автомобілі та автомобільні аксесуари;
  • Товари загального вжитку;
  • Освіта;
  • Охорона здоров’я;
  • технології;
  • Розваги та ЗМІ;
  • подорожі;
  • Технології.

Цікаво знати, що важливою деталлю є наступна: кожна категорія мала так званий «тестовий бренд». Крім усього, в дослідницькій роботі були використані дві сторінки з результатом видачі пошукових систем – звичайна і штучна, з органічної видачею.

Основна відмінна риса між ними – на «штучної» сторінці в спеціалізованому розміщенні малося оголошення з тестовим брендом. Користувачі були розділені на дві групи, іменовані контрольної і дослідної. Результати перевершили всі передбачувані очікування.

Друзі сайту: можливо вам потрібне надійне детективное агентство, якщо вам треба зібрати важкодоступну інформацію!

О нас admin

Проверить еще

4 типа кухонных моек по назначению, которые вы можете выгодно приобрести на сайте «Krany-Moyki»

Современные кухонные мойки создаются из различных материалов. Материал изготовления, во многом, определяет длительность эксплуатации элемента, …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.