Відразу два оновлення були представлені сервісом Google AdWords. Перша функціональна новинка пов’язана з оновленням інформації про товари. А точніше даних про ціну товару та його доступності в Товарних оголошеннях. Основна мета цього удосконалення – це максимально швидко відображати зміни відомостей в Google покупками. Раніше в разі, якщо реальна інформація не співпадала з мікроданих сайта, таке оголошення просто б не отримало схвалення. Зараз рекламне повідомлення зберігатиметься до тих пір, поки не надійдуть нові зміни.
Для того щоб нова функція автооновлення була доступна, необхідно спочатку додати на сайт мікрозаметку schema.org, після чого в настройках аккаунта Merchant Center включити автообновление у відповідній вкладці.
Крім цього, якщо ви оновлюєте дані про товар щодня, сервіс рекомендує поєднати використання автообновления і Content API. Нагадаємо, що цей засіб дозволяє одержувати більш широкі можливості в аналізі якості даних.
Друге оновлення торкнулося динамічного ремаркетингу. Нагадаємо, що цей засіб дозволяє збільшити продажі без вкладень. Секрет в тому, що система відображає те рекламне повідомлення, яке цікаво конкретному користувачеві інтернету, наприклад тележки платформенные. Дана послуга стала доступна широкому колу рекламодавців. Наприклад, оголошення про роботу, освіту, авіаквитках, нерухомості, автомобілях та ін.
Як це працює? Припустимо ви маєте безліч рекламних повідомлень про продаж авто кількох марок у всіх містах Росії. За допомогою динамічного ремаркетингу ви можете налаштувати своє оголошення таким чином, щоб воно динамічно відображало інформацію саме про той автомобіль (або авто з цієї цінової категорії), яким вже цікавився користувач на вашому сайті.