Google нещодавно оголосив про нову подачі оголошень в мобільному пошуку, яке дозволить показувати клієнтам більш корисну та актуальну інформацію. Текстова частина оголошень в Google з 15 жовтня буде скорочена з 2 до 1 рядка у зв’язку з включенням додаткової інформації в рекламний блок.
Google використовував для наочності приклад з квіткового бізнесу. Раніше споживачі, які шукали на Google.com «квіти», бачили зліва внизу оголошення з URL компанії, дві строчки із загальною інформацією про знайдений об’єкті та посилання для оформлення замовлення. Після оновлення клієнти на додаток до перерахованого вище зможуть побачити ще й Google Карту із зазначеним розташуванням квіткового магазину. Якщо ж ви хочете давати рекламу не тільки через оголошення, то Лендінгем пейдж є кращим просуванням будь-якого продукту.
Сентхіл Харірамасамі є менеджером продукту AdWords зазначив, що усуваючи другу сходинку тексту, Гугл дає бізнесу іншу точку взаємодії з користувачами – тут це додаткова інформація про місцерозташування. За допомогою однієї кнопки на смартфонах покупці можуть взаємодіяти безпосередньо з рітейлером трьома способами: оформити замовлення, просто відвідати мобільну версію сайту, а також дізнатися, де розташований магазин.
Щоб отримати найбільшу користь з нового формату подачі оголошень, варто переконатися, що:
- Найважливіша інформація розташована в першому рядку тексту оголошення (35 символів).
- Є всі розширення, щоб допомогти відвідувачам збільшити CTR і швидко відшукати інформацію.
- Використання підходящих для мобільних пристроїв елементів реклами, щоб допомогти користувачам прямо на ходу вчиняти дії.
Друзі сайту: купити чоловічу нижню білизну можна на сторінці http://lada.sells.com.ua/muzhskoe-bele-oztas-dorea-incanto/c2 за доступними цінами!