Співпраця Китаю та Росії триває досить давно, проте в останні роки набирає особливо велику силу. Російські громадяни все охочіше купують на китайських майданчиках різні товари, адже доставляють їх практично безкоштовно, а при цьому і досить швидко. Ціна приблизно така ж, як і в США, звідки товар летить довго і обходиться дорожче.
Китайці безпосередньо зацікавлені у розвитку продажів, судячи з останньої інформації один з найбільших холдингів у сфері IT Китаю – Alibaba Group, може інвестувати частину власних коштів у розвиток компанії, що спеціалізується на доставці вантажів з цієї країни до Росії.
Таким чином купувати росіянам стане ще зручніше і вигідніше, однак для створення інфраструктури компанії «Базовий елемент», що є власником Pony Express, будуть потрібні значні інвестиції. З чуток – розмір оних може скласти порядку 600 000 доларів США. Тобто тепер навіть cms интернет-магазина не буде мати значення, адже товар буде миттєво розкуповуватись.
Щоб ви розуміли, про які суми та обсяги йдеться – сьогодні «Пошта Росії» та інші поштові оператори «обслуговують» близько 40 тисяч посилок для приватних осіб і компаній щодня. Відкусити шматок від такого жирного пирога хочуть багато, цілком логічно, що китайці захотіли заробити не тільки на самому товарі, а й на його доставці.