Представники американської корпорації Yahoo всерйоз задумалися про створення сервісу , здатного конкурувати з популярним місцем для розміщення відеофайлів YouTube. Компанія має намір зацікавити постачальників контенту , пропонуючи їм більш цікавий спосіб монетизації . У 2012 році операція з компанією NDN – одним з найбільш великих гравців ринку реклами і відеохостингу – не відбулася , нині між фірмами відновлені переговори .
За відомостями ресурсу Wall Street Journal , який посилається на авторитетні джерела , Yahoo планує обзавестися мережею відеоконтенту NDN ( News Distribution Network ) , майбутня операція оцінюється в 300 млн доларів.
Постачальники відеороликів зможуть розміщувати свій контент на різних інтернет- сайтах , прибуток буде нараховуватися за рекламу, що розміщується в публікованих матеріалах . Щомісяця в мережу NDN 8 сотнями постачальників викладаються по 100 000 відеофрагментів , демонстрованих на 4500 ресурсів в Інтернеті. Мережа NDN протягом місяця переглядають порядку 146 мільйонів унікальних користувачів.
Згадка про намір компанії Yahoo стати створити альтернативний до YouTube сервіс відеохостингу було оприлюднено на сторінках сайту Re / Code. Зокрема , джерело повідав про проведення переговорів з найбільш значимими постачальниками відеоконтенту для хостингу YouTube.
Представники Yahoo сподіваються , що їм вдасться залучити постачальників контенту , чи не задоволених повною мірою обсягами прибутку на YouTube , завдяки впровадженню вигідною системи монетизації .
Прилучення Yahoo до бізнесу відеохостингу може принести позитивні результати. Фахівці компанії eMarketer прогнозували в період 2011 – 2017 рр. . чотириразове зростання витрат на рекламу в відеоконтенті . Таким чином , дана категорія реклами в Мережі стане найбільш швидкозростаючою у зазначений відрізок часу.
Марісса Меєр , гендиректор Yahoo , в даний час шукає шляхи виведення компанії в лідери у сфері відеобізнесу .
Друзі сайту: ви можете скористатись послугами компанії IWORKS якщо вам потрібна швидка та якісна розробка сайту.