За словами дизайнера ігрових проектів Пітера Моліна , очевидні причини небажання багатьох геймерів інсталювати умовно -безкоштовні ігри для мобільних і відвідувати розділ «Ігри» в соцмережі Facebook. Прагнення творців ігор як можна швидше заробити гроші негативно позначається на чисельності аудиторії таких проектів , яка поступово скорочується.
Молинье дав відповідь інтерв’ю на критику створеної ним гри Godus , в якій було відсутнє порядку 3 / 4 ігрового оточення . Це приблизно те ж саме , що в Call of Duty не було б зброї та ігрових персонажів.
Молинье зазначив , що мільйони користувачів щороку поповнюють ряди геймерів. Проте , новонавернені гравці можуть так само швидко відмовитися від подібних розваг через зловживання сучасними Геймдизайнер довірою користувачів і прагненням швидкої і легкої наживи.
Геймдизайнер розповів , що він і його колеги по цеху хочуть випускати відеоігри , які будуть зацікавлювати людей і викликати бажання залишитися в цій індустрії. Він піддав критиці тих розробників , які створюють ігрові проекти для вузької аудиторії (менше 5 %), потім їх жорстко монетизують , втрачаючи при цьому користувачів .
В силу того , що деякі розробники намагаються реалізувати гру по частинах , щодня скорочується кількість людей , готових витрачати кошти на придбання внутріігрового контенту. Такий підхід є згубним для всієї індустрії ігор в цілому.
Молинье впевнений , що монетизацію необхідно перетворити на мистецтво , подібно рекламі продукції в супермаркеті. В даний час творці ігор , користуючись слабостями геймерів , нав’язують їм необхідність вкладати кошти в гру. В ідеалі , трата грошей на внутрішньоігрової контент повинна виявлятися як хобі , а не входити в звичку або ставати необхідністю .
Друзі сайту: вас може зацікавити якісне та швидке продвижение интернет магазина в пошукових системах для збільшення обсягу продажів!