Представники Google заявили , що корпорація стане першим рекламним оператором , що формує рахунки для рекламодавців за принципом , заснованому на платі за переглянуту рекламну інформацію. Нова система обліку стосуватиметься придбання реклами в режимі реального часу, розміщення рекламних повідомлень в мережі Google.
Google : оплачуватися буде лише переглянута реклама
За словами старшого віце -президента корпорації Google за рекламними продуктам Нілу Мохена, якщо користувач не переглянуто рекламне оголошення в повному обсязі , для рекламодавця це означає , що рекламна кампанія була безуспішною. Очікується , що нововведення повинне стати галузевим стандартом , інакше навіщо маркетологам платити, якщо потенційний споживач реклами її їх не переглядав.
Безсумнівно , реклама , яку не бачать , не приносить жодного результату. Видимість реклами є важливим моментом для всієї рекламної галузі , оцінюваної в 117 млрд доларів. Результати дослідження незалежних аналітиків свідчать про те , що близько 50 % купується на онлайн- майданчиках цифрової реклами не знаходить свого реального адресата.
Величезна частина роликів « губляться» при прокручуванні користувачем сторінки або внаслідок застосування механізмів для блокування рекламних повідомлень. Незважаючи на стрімке зростання, цифрова реклама становить лише п’яту частину всього рекламного ринку. Боротьба за ефективність сприятиме залученню компанією більшої кількості серйозних рекламодавців.
Новий продукт від Google створювався в тісній взаємодії з постачальниками реклами з метою визначення умов «видимості » реклами . Компанія має намір створити методику , здатну виявляти не тільки факт перегляду реклами, а й показує частку рекламного оголошення , який побував у поле зору споживача . На даний момент технологія не дає чіткого уявлення, переглядав чи користувач рекламу або розташовану поруч з нею інформацію.
За словами Мохена, « видимість » рекламних повідомлень стане одним з пріоритетних напрямків Google найближчим часом.