Інтернет-компанія «Яндекс » заявила про випуск сервісу під назвою « Поштовий офіс». Нововведення дозволить авторам листів стежити за подальшою долею оправлений ними кореспонденції . Дані про вихід сервісу компанія оприлюднила у форматі прес – релізу.
За допомогою сервісу можна визначити як кількість меседжів , що дійшли до адресата , так і число листів , догодили з тих чи інших причин у категорію «спам ». Сервіс надає інформацію про те, які з доставлених листів були прочитані одержувачами , чи повністю вони прочитані або на скільки відсотків. Можна бути в курсі кількості листів , спрямованих одержувачем у кошик без попереднього їх відкриття.
« Поштовий офіс » здатний обчислити , який час доби є найпродуктивнішим у плані прочитання електронної кореспонденції , а також скільки часу для цього буде потрібно . Більш того , сервіс розпорядженні демографічний статистикою: він може дізнатися стать , вік , фінансове благополуччя одержувачів листів.
Дані з « Поштового офісу » можуть бути експортовані в інші системи . Для початку користування новою послугою від « Яндекса » необхідно вказати свій домен , після чого буде потрібно підтвердити право на володіння даними доменним ім’ям шляхом розміщення певного файлу в кореневому каталозі .
Авторам розсилок надається можливість оцінити роботу нового сервісу , зазначають представники «Яндекса». Надана компанією статистика свідчить: близько 70% кореспонденції в системі « Яндекс.Пошта » складають рекламні матеріали , повідомлення з соціальних мереж , листи від інтернет -магазинів.
Безліч поштових сервісів , наприклад , Gmail , Outlook.com , забезпечені функцією автосортіровка вхідних повідомлень . Принцип її такий: з основної потоку кореспонденції виділяється рекламна розсилка і поміщається в окрему директорію.