Найбільша російська пошукова система « навчилася » ідентифікувати завантажені в неї картинки і видавати по них дані . Користувач може без особливої напруги дізнатися , наприклад , яка тварина , рослина або особистість зображені на фотознімку . По зображенню товару можна відшукати чи продає його магазин , по знімку виконавця , ім’я якого вам невідомо , знайти сайт цього музиканта.
Яндекс запустив функцію візуального пошуку
Компанією «Яндекс » анонсований запуск функції візуального пошуку , яка дозволяє здійснювати пошук зображень , схожих з завантаженими користувачем з комп’ютера файлами. Дані оприлюднені компанією в офіційному блозі 9 вересня.
У новому вигляді пошуку аналогічним текстового або голосового запиту є запит графічний . Зробити завантаження файлу -картинки користувач може зі свого комп’ютера або, при наявності потрібного файлу в мережі Інтернет , вставити відповідне посилання в рядок пошуку . Скористатися функцією можна в розділі « Яндекс.Зображення ». Піктограммка із зображенням фотоапарата розташована праворуч від рядка пошуку .
За словами представника компанії «Яндекс » Олександра Крайнова , візуальний пошук призначений для знаходження схожих зображень кращої якості або іншого формату . Крім цього , можна визначити сайт – джерело картинки і шляхи поширення графічного файлу по Інтернету.
Нинішня версія сервісу розрахована виключно на десктопні застосування . Компанія планує в недалекому майбутньому створити призначений для мобільних пристроїв пошуковий сервіс, в якому вже можна знайти як купить светильник за найвигіднішими цінами.
До відома , сервіси візуального пошуку доступні в таких великих пошукових системах , як Google і Baidu . Корпорація Google ввела в дію візуальний пошук ще в 2011 році. Графічний пошук від Google вперше з’явився в мобільних додатках Google Goggles , після чого стала доступна «комп’ютерна » версія візуального пошуку .