Виявляється реклама в лифтах киева також може бути ефективною, якщо знати деякі відомості про жителів окремо взятого будинку. Таргетинг – сильна штука.
Кажуть, що зовнішні посилання це круто, але дорого, тому варто підіймати відвідуваність за допомогою внутрішньою перелінковки. Що ж це таке?
Капітан із минулих постів каже, що внутрішня перелінковка блогу чи сайту це звичайні посилання з блогу із внутрішніх сторінок на інші – розділи, звичайні сторінки, головну сторінку та просто на пости. Але не все так просто:
Не можна ось так просто взяти і понаставляти лінків на будь-які сторінки. Варто бути обережним, аби не попасти під фільтр пошукових систем, який накладають за переоптимізацію (це вже зовсім інша історія).
Ваш блог знаходять по деяким фразам. Вам потрібно, щоб у видачі пошуковиків ваш сайт знаходився якомога вище, аби отримувати як найбільше трафіку. Є багато факторі ранжування і одним з них є кількість посилань (не лише з інших ресурсів). Посилання ці можна ставити зі своїх внутрішніх сторінок, які по максимуму відповідають тематиці запиту, який ви хочете підняти у ТОП видачі.
Давайте поясню на прикладі, щоб було зрозуміліше:
Ви ведете блог про те, як розводити свиней, чим їх годувати, як лікувати і за скільки можна продати кілограм м’яса та сала… Ви написали статтю про маленьку китайську свинку, яка швидко росте і майже нічого не їсть. Щоб ця стаття опинилась якомога ближче до ТОП 1 по запиту “китайські свині”, вам необхідно з інших ваших сторінок, де ви говорили про цих свиней, або де ви говорили про швидкий приріст маси свиней поставити посилання на цю сторінку.
Бажано також правильно обирати анкори, хоча безанкорне просування також згодиться. Підбирайте якомога релевантніші сторінки зі свого сайту і ставте звідти посилання на ту сторінку, яку бажаєте підняти у ТОП.
Є ще один доволі простий, але ефективний спосіб внутрішньої перелінковки, що допомагає підняти відвідуваність блогу:
У вас 100% стоїть якийсь лічильних від ЛіРу, або від Яші, Рамблера і т.д. Коротше кажучи ви можете (парсити) підглянути там найактуальніші запити, по яким знаходять ваш блог та на які урли вони ведуть. Є велика ймовірність, що не по всім цим ключовим фразам ви в ТОПі. Тому робите наступне:
Обираєте ключові фрази, по яким потрібно піднятись і ставите їх у сайдбарі блогу з лінками, що ведуть на відповідні сторінки. Вуаля.
Окрім того є плагіни, що дозволяють виводити після постів схожі записи і фрази, за якими знаходять ваш блог. Це звісно круто, але руками все одно краще виходить. Найкраще працюють контекстні посилання.
Удачі вам з внутрішньою перелінковкою.