Останнім часом Google запропонувала масу свіжих рішень: нову версію Gmail, нове ПЗ для Google TV, доповнення для Google + і це, як виявилося, ще не все. Фахівці інтернет-компанії також дісталися до основи основ її бізнесу – пошуку. Завдяки новому алгоритму він повинен значно поліпшити і полегшити досвід використання цього сервісу.
Як заявив керівник команди ранжирування Google, Аміт Сингхал (Amit Сінгал), система пошуку навчилася сортувати результати по їх новизні. Зокрема, більше не доведеться вказувати певну дату при пошуку, тому що інакше видавалася маса непотрібних результатів. Якщо людина шукає інформацію про «Олімпійських іграх», то в самому верху сторінки з результатами пошуку буде запропонована інформація про останні заходах такого роду. Аналогічно система працює при загальному пошуку, наприклад, якихось пристроїв. На запит «кращий фотоапарат» будуть видані результати про актуальні на даний момент пристроях, а не про класичні рішеннях минулого століття. При цьому якщо вказується точне визначення теми пошуку, припустимо, «Друга світова війна», то оновлена ??система ранжирування результатів застосовуватися не буде, тому що в цьому випадку вона просто недоречна. Додамо, що розширення можливостей сервісу стало можливим завдяки новій системі веб-індексування кофеїн.