Тут все залежить від того, про який сайт йде мова. Якщо автор сайту вдовольняється невеликою відвідуваністю свого ресурсу та отримує максимум задоволення від спілкування з тими ж відвідувачами, тобто йому все подобається в його ресурсі, то ні про який аудит сайту мова йти не може.
Та якщо власник сайту отримує певний прибуток від свого веб проекту і цей прибуток на пряму залежить від кількості зацікавлених користувачів, то варто вкласти певну суму грошей в аудит та вдосконалення сайту. Впевнений що такі інвестиції швидко окупляться з першої ж продажі товару чи послуги із сайту.
Залучати до аналізу та аудиту сайту цілу SEO контору занадто дорого, а наймати не перевіреного фрілансера не завжди виправдано. Тому варто обрати щось середнє: Знайти гарного фрілансера із широким портфорліо та відкликами і обговорити з ним усі деталі аналізу та аудиту. Уточнити в якому форматі будуть подані зауваження та рекомендації до покращення вашого ресурсу і звісно ціну за таку роботу.
Є різні види аудиту: Юзабіліті, SEO, аудит помилок на сайті (404 сторінка, файл robots.txt). Тому варто запитатись у спеціаліста, що буде працювати з вашим сайтом чи сайтами, які саме види аудиту він може зробити і чи вкаже він на подальший шлях розвитку та дій над вашим проектом.
Я пропоную вам спробувати замовити аудит свого проекту на http://site-expert.com.ua/ Повірте, що ви дуже швидко отримаєте рецензію на свій сайт, побачити слабкі його сторони і виправивши помилки, отримаєте нових клієнтів та збільшите свій прибуток в рази. Удачі.