Можна створювати сайти про все без будь-якої конкретної направленості, але якщо бажаєте хорошого профіту та заробітку, потрібно робити сайти певної тематики. Дехто робить сайти про будівництво, хтось сайти виключно для жінок, а ті, хто вміє монетезувати святковий трафік, робить сайти, заточені під свята.
Найбільше трафіку приносять Новорічні свята. Також багато трафіку можна упіймати на 14 лютого та 8 березня, далі йдуть привітання на травневі свята, а там вже пасха та таке інше.
Ті, хто робить сайти, які розраховані лише на святковий трафік наповнюють його різноманітними привітаннями приурочених не лише до великих та малих свят, але й на весілля, дні народження, дні ангелів, заручини, народження дитини та таке інше.
Реалізувати ідею створення привітального сайту на перший погляд доволі просто: Підібрати запити, створити під них окремі сторінки, оптимізувати як внутрішньо, так і зовнішньо, прикрасити сайт і вуаля – трафік повинен сам прийти. Але навіть в цій ніші є велика конкуренція. Сайти, яким вже 5-10 років однозначно будуть випереджати новачків, що сидять в “пісочниці”. Та якщо ви налаштовані серйозно і маєте за спиною не малий бюджет, то варто спробувати.
Мінуси привітального сайту:
– Трафік тільки на свята;
– Дуже багато неконвертабельного трафіку;
– Різкий підйом відвідувачів може створити навантаження на хостинг і ваш сайт просто можуть вимкнути;
– Доволі не проста монетезація відвідувачів.
Плюси привітального сайту:
– Білий проект над яким приємно працювати;
– Створивши та оптимізувавши сторінки, можна отримувати трафік багато років поспіль. Не потрібно багато нового контенту, якщо не розширювати коло свят і відповідно пошукових запитів;
– Лояльне відношення відвідувачів, які будуть жваво ділитись контентом у соціальних мережах;
– При правильній монетезації білими партнерками. можна непогано заробити і залишити чистим своє сумління.
Я вже вкотре міркую над створенням такого сайту, та як завжди знаходжу відмовки. Можливо візьмусь за розум та зроблю щось пристойне.