http://bestchinashops.ru/uxcell/
Трафік – це класна річ. Але навіщо мені трафік, що не конвертується. Мені потрібні зацікавлені користувачі. Зацікавлені в продуктах, що я продаю. Зацікавлені в матеріалі, яким вони з радістю поділяться з друзями та залишать коментар і розпочнуть дискусію. Мені потрібні такі користувачі, які переходять по релевантним рекламним оголошенням, а не закривають сторінку через 2 секунди перебування на сайті. Мені потрібен конвертабельний трафік, в не всілякий шлак!
Конвертація трафіку – головне! Якщо ви створили ресурс, на який щоденно привалює гора трафіку, скажімо 100к любителів красивих картинок, але заробляєте ви на цьому рівно стільки ж, скільки витрачаєте на хостинг та на контент, то воно того не варте. Потрібно створювати ресурси, що при мінімальній відвідуваності дають максимальний заробіток.
Не витрачайте час та гроші на просування запитів у ТОП, що приносять трафік, який не конвертується. Якщо ви просуваєте сайт про пластикові вікна, то вам потрібні покупці вікон, а не ті, хто хоче ставити їх самостійно. Тому варто вкладати гроші у контент продажного характеру, а не в статті типу “як самому встановити пластикові вікна”. Краще витратьте більше грошей на просування запиту “де купити якісні пластикові вікна у місті Н”, ніж замовляйте статті під незрозумілі НЧ, просто для того, аби збільшити трафік.
Є в мене блог про заробіток в мережі. Є там стаття про новорічні конкурси. Трафік під НР я ловлю, а толку нуль. Тому варто задуматись, чи потрібні статті такого плану на тематичних блогах. Трафік це не головне. Конверсія наше все!