Ми їмо кожен день, спимо щоночі, дихаємо, говоримо… Ми робимо все це регулярно, день в день. Наше серце б’ється щосекунди, іноді навіть по кілька разів. Ми навіть не задумувались над тим, щоб робити якусь перерву чи вихідні – пити, їсти, рухатись, відчувати, бачити, радіти – ми ніколи не припиняємо жити. Чому ж тоді у блогінгу ми дозволяємо робити собі паузи. Чому ми чекаємо результату від сайту, над яким не працюємо щоденно.
Блог – то є своєрідне життя в тенетах. Якщо приділяти йому мало часу та уваги і заглядати не кожен день, два, а наприклад раз в місяць, то ніякої вигоди від нього отримати навряд чи вдасться.
Регулярність – ось ключ до успіху! Регулярне наповнення (2-3 статті на день), регулярні відповіді на коментарі, регулярна закупка, обмін постовими та контекстними посиланнями, регулярне коментування інших блогів, регулярне спілкування на форумах тематики свого блогу… Регулярне!
Можна і потрібно регулярно оновлювати блог, але само собою щодня такої можливості може і не бути, тому варто планувати публікації заздалегідь або використовувати деякі з безкоштовних програм, які допоможуть вам прискорити роботу, або нагадати про не виконання якоїсь цілі чи погана. Є непогана добірка фрішних програм ось тут. Качайте на здоров’я.
Іноді веб майстри створюють сайт чи блог, додають кілька сторінок і чекають ефекту. Можуть ще кілька посилань прикупити і казати, що SEO то все туфта і воно не працює. Фігня. Спробуйте регулярно додавати на блог мінімум 2-3 записи, заточені під НЧ та СЧ запити та перелінковувати їх між собою. За місяць у вас уже буде близько 100 статей. І повірте, що якщо ви все робили правильно то 100+ хостів ваші. Пів року такої важкої праці і 1500-2000 хостів на вашому блозі із 500+ статей це вже не мрія. а реальність.
Розказувати про монетизацію тут не доречно. Якщо ви любитель контексту та банерної реклами – ви зможете вже непогано заробити. А любите посилання продавати? Посилання з кожнного другого посту і вуаля – дохід підріс ще в рази.
Не забувайте про регулярність наповнення сайту! Лише після цього підсилюйте сайт зовнішніми посиланнями, оглядами та іншими рекламними трюками. Немає контенту, немає що рекламувати та просувати. Не має регулярності, немає швидкобота та нових відвідувачів.
Гляньте на соціальні мережі – вони оновлюються кожнісінький день, годину, хвилину… Подивіться на трафік і зробіть правильні висновки.