...
Суббота , 20 апреля 2024

Флаєр і його користь. Навіщо друкувати флаєра?

flaeraФлаєр – це досить невелика рекламна листівка, яка намагається розрекламувати товар або послугу шляхом доставляння цьому покупцеві додаткової вигоди. Як це?

Ну, скажімо, ви отримали листівку, на якій величезними цифрами намальовано: «Знижка – 30%». Так, у вас в руках саме флаєр і він пропонує вам купити деякий товар дешевше, ніж зазвичай, тобто спробувати його і оцінити всі його переваги. Саме в таких випадках печать флаеров дуже вигідна.

Також можливий варіант, коли флаєр пропонує вам купити щось і отримати за це подарунок. Практику з «подарунковими» флаєрами часто практикують кафе і ресторани. Наприклад, при замовленні однієї страви, ви отримуєте в подарунок іншу або таку ж в подарунок.

Ще можна роздавати флаєри на безкоштовний вхід, або на знижку при вході – така стратегія піде для клубів і концерт-холів.

Яка користь для бізнесу від застосування флаєрів?

Флаера ловлять на свій гачок покупців, яким важлива вигода. Слово «знижка» для них дуже і дуже важливе, оскільки вони намагаються купити все якомога дешевше. За статистикою, таких покупців 40%.

Також флаєра допомагають розрекламувати новий продукт, пропонуючи знижку або подарунок і описуючи при цьому переваги перед іншими товарами.

Переваги флаєрів перед іншими видами реклами

  1. Флаєр – це адресна реклама, вона потрапляє безпосередньо в руки людині – велика ймовірність, що вона таки її прочитає.
  2. Флаєр пропонує вигоду покупцеві чи клієнту.
  3. Флаєр звертає увагу на нові товари і слуги, допомагає запам’ятати новий бренд або торгівельну марку.

Для будь-яких закладів підходить реклама за допомогою флаєрів?

Флаєрна реклама є ефективною майже у всіх видах послуг і товарів, адже якщо людині пропонується знижка – вона задумається над тим, потрібен їй цей товар і що він може їй дати.

Особливо ефективна реклама наступних товарів і компаній:

  1. Організацій, які пропонують корисні і актуальні знання (нариклад курси англійської мови).
  2. Знижкові і подарункові флаєра для будь-яких кафе і ресторанів.
  3. Флаєр на безкоштовний коктейль для клубів.
  4. Купон флаєр на дорогі, але вже відомі товари.
  5. Подарунковий флаєр на будь-які товари

Яку інформацію слід розміщувати на флаєрі?

  1. Графічне зображення самого товару або велика емблема компанії, яка пропонує послуги.
  2. Купон або подарунковий елемент (Великими літерами-цифрами і бажано на одноманітному тлі).
  3. Додаткову інформацію, яка стосується умов надання знижки
  4. Інформацію про товар або послугу.

Отже, шановний наш читач, я сподіваюся що ви прочитали стислий, але дуже інформативний курс “Навіщо потрібен флаєр”. До речі, вас може зацікавити печать флаеров киев за доступними цінами. В принципі, викладену тут інформацію можна перенести на листівки і частково на плакати і каталоги.

О нас admin

Проверить еще

bde0fa30bd9002b37cab96b7acfq dacha i sad ulichnyj tsvetnik derevyannoe kashpo ulichnoe kas

Деревянные садовые горшки – практичность, эстетика и функциональность

Деревянные кашпо, если они сделаны добротно, прекрасно впишутся в сад, деревянные террасы и балконы. Горшки, …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.