...
Воскресенье , 21 апреля 2024

Швидко, конкретно, прибутково, або Що таке експрес-маркетинг?

Хочете підняти продажі на десятки відсотків за тиждень-два? Без витрат. Без диплома MBA по маркетингу. Це можливо, якщо використовувати прийоми експрес-маркетингу від Олександра Левітаса.

Уже понад 20 років Олександр є одним з головних фахівців з партизанського маркетингу – малобюджетного залученню клієнтів. Серед клієнтів Левітаса – відомі компанії: від «Ощадбанку» до телеканалу «ТНТ». Його книга «Експрес-маркетинг» розповість про 120 перевірених способи підняти продажі без додаткових витрат. Ніякої води – тільки конкретні інструменти, приклади та рекомендації щодо впровадження. Приступимо?

Книга на сто мільйонів

Кожен підприємець бажає знати відповідь на питання: «А що б такого зробити, щоб продажі виросли вже завтра? Або не завтра, але до кінця тижня? »У книзі Олександр Левітас зібрав« скорострільне зброю »партизанського просування – прийоми і« фішки », які вже через пару тижнів починають приносити прибуток.

Ваш бізнес може приносити вам більше грошей! Ці прийоми принесли людям, які їх використовували, сотні мільйонів рублів. Частина цих прийомів може бути вам вже знайома, частина вас здивує. Але всі вони прості і незатратні.

А якщо ви загалом цікавитесь маркетингом, тоді вас зацікавить форум маркетинг директоров, де можна дізнатися багато цікаої та корисної інформації.

Як продати кокос вдвічі дорожче?

Нерідко можна підняти ціну на той чи інший продукт, включивши його в пакет з 2-5 позицій – і піднявши при цьому ціну пакета на суму, істотно перевершує звичайну вартість цього продукту.

Розглянемо наочний приклад. У кафе для туристів в Таїланді свіжий кокосовий горіх коштує 1 євро, і ця ціна відома всім відвідувачам. Як продати тим же людям той же кокос в тому ж кафе, але за 2 євро, причому нічого більше за ці гроші гість отримати не повинен?

Увімкніть товар до складу пакетною пропозицією і продайте в кілька разів дорожче.

Відповідь проста: треба включити цей кокос до складу пакетною пропозицією. Наприклад, суп з морепродуктів коштує 4 євро, а такий же суп з морепродуктів в свіжому кокосе вже 6 євро – причому рецепт не змінюється, просто суп замість звичайної миски наливають в кокос. І точно так само можна підняти на 1,5-2 євро ціну коктейлю або морозива, якщо подавати його в кокосі. Нарешті, можна просто включити цей кокос в якості напою або десерту до складу будь-якого комплексного обіду – і підняти на 2 євро ціну на цей обід.

Не давайте клієнтам мовчати

Використовуйте в рекламі відгуки задоволених клієнтів. Це ще не сарафанне радіо, але вже крок на шляху до нього. Різниця в тому, що рекомендують вас конкретній людині, відгук же залишають для всіх, кому це може бути цікаво.

Коли клієнт оплачує покупку, можна запитати, чи задоволений він. І в разі позитивної відповіді тут же запропонувати невеликий, але приємний бонус за те, що людина прямо зараз, у вас на очах, залишить в соціальній мережі відгук, що включає посилання на ваш сайт.

Той же прийом можуть використовувати і інтернет-магазини, пропонуючи в якості бонусів ходові товари з низькою собівартістю, і служби доставки їжі, використовуючи в якості бонусу, наприклад, додаткову порцію суші.

«Чарівні слова», що підвищують продажі

Найпростіший інструмент підвищення продажів, який впроваджується буквально за десять хвилин, – це речівки. Наприклад, шість «чарівних слів» – питання «Який десерт подати вам до кави?» – Може підняти оборот кафе на 15-30%.

Коли продавець знає, що саме треба сказати клієнту, а не роззявляє рот, як риба на суші, продажі ростуть.

Цей прийом можна використовувати в будь-якому бізнесі – досить проаналізувати поведінку клієнтів, придумати речівки і простежити, щоб продавці їх вивчили.

Ваш бізнес може приносити вам більше грошей. Давайте перевіримо, наскільки виростуть ваші продажі після впровадження прийомів експрес-маркетингу. Беріться за справу! Багато цікавої інформації також можна знайти на сайті marketingrevolution.com.ua

 

О нас admin

Проверить еще

bde0fa30bd9002b37cab96b7acfq dacha i sad ulichnyj tsvetnik derevyannoe kashpo ulichnoe kas

Деревянные садовые горшки – практичность, эстетика и функциональность

Деревянные кашпо, если они сделаны добротно, прекрасно впишутся в сад, деревянные террасы и балконы. Горшки, …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.