Ремонт шуруповерта своїми руками цілком здійснимо і, в більшості випадків, економічно виправданий. Для цього знадобиться такі інструменти, як мультиметр, паяльник, мастило і, звичайно, набір основного ручного інструменту. Решта по необхідності.

Визначаємо характер несправності.

1. Якщо при натисканні на «пуск» шуруповерт працює, але при цьому видає сторонні звуки або заклинює, причину слід шукати в редукторної частини. Основними приводами для такої поведінки стають поломка редуктора або подшипников цена на які є досить доступною. Розібравши корпус і знявши патрон, цілісність механічних частин без праці визначається візуально.

2. У разі якщо інструмент «заглох» після зміни акумулятора, не треба поспішати розбирати корпус шуруповерта. Винуватцем аварії може стати як сама акумуляторна батарея, так і зарядний пристрій. Їх робота без праці перевіряється виміром напруги на клемах.

При несправності зарядника і відсутності необхідних навичок розкривати його корпус не рекомендується через наявність високої напруги.

Отработавший акумулятор може бути відремонтований методом заряду-розряду, але шанси 50 на 50. Надійніше придбати новий або, при наявності акумулятора іншої марки з тим же номінальною напругою, спробувати поміняти вийшли з ладу внутрішні банки.

3. Частою причиною поломки стає знос щіток електродвигуна. При подібній несправності шуруповерт перестане запускатися і реагувати на кнопку пуску. Для виправлення ситуації, двигун інструменту виймається. Далі необхідно стягнути приводную шестерню на осі електродвигуна. Після цього кришка двигуна підлягає зняттю. Відразу за кришкою перебувають щітки, при роботі двигуна ковзаючі по контактам колектора. Стерті до 40% щітки підлягають заміні.

4. Втрата потужності саморезоверта обумовлена ​​тертям механізмів редуктора, зносом щіток або забрудненням контактних майданчиків колектора. Тертя усувається додатковим змазуванням, а забруднення контактів — прочищенням колектора за допомогою зубної щітки, шматка тканини і спирту.

Перед складанням саморезоверта потрібно обов’язково заново змастити рухомі механізми редуктора. Для цих цілей використовується мастило Фіол-1 або її аналоги.