За останні 48 годин Google AdWords додав відразу два дуже важливих «апдейта».
Першим з них стала можливість поновлення про товари в автоматичному режимі. Це оновлення призначене для оперативного відображення важливих змін в «Google Покупки». Оновлення про товар розпочнеться за умови того, якщо інформація з розділу «Товарних оголошень» не співпадатиме з мікроданих на сайті. Зміни буду збережені аж до наступного «апдейта» інформації про товар.
Для функціонування цього оновлення необхідно:
- Розмістити на сайті мікророзмітки schema.org
- Зайти в особистий кабінет Merchant Center і активувати поновлення у вкладці «Автопоновлення»
Другим дуже важливим оновленням став динамічний ремаркетинг для рекламодавців. Він працюватиме у всіх напрямках. Рекламуєте ви готель або автомобіль, продаєте авіаквиток або квартиру, займаєтеся фінансами, ця послуга доступна всім рекламодавцям. Ця функції демонструє відвідувачам сайту послуги або товари, які їх цікавлять, в рекламному блоці. Використовуючи розрахунок оптимальних пропозицій, ви збільшите ефективність вашого рекламного оголошення. Що допоможе витрачати ваш рекламний бюджет більш раціонально, ніж раніше. Завдяки цієї послуги, ви збільшите загальний обсяг конверсій і підвищите їх кількість.
Друзі сайту: можливо вам знадобиться автосервис пионерская з наданням якісних послуг!