...
Пятница , 12 апреля 2024

Які зміни будуть в AdWords?

internetВ гугловських сервісі AdWords буде змінений формат оголошень, які показують користувачам мобільних пристроїв. AdWords, як відомо, є сервісом пошукової реклами, націленим в основному на рекламу контекстну. Зазвичай процес створення стандартного рекламного оголошення займає не більше півгодини. За новими правилами, на зміну другому рядку оголошень прийде ще одна опція, яку рекламодавець зможе настроювати.

У додаткову опцію можна буде помістити інформацію про рекомендовані послуги, тарифи або додати туди контактні дані. Зокрема, можна до цього рядка додати маркер на карті, щоб користувачам простіше було знайти представництво компанії. Що ж до першого рядка в оголошеннях нового формату, то в ній можна буде розмістити не більше 35 символів. Некорие відзначають, що релевантну інформацію тут буде не так і просто розмістити. При бажанні рекламодавці можуть відмовитися від першого рядка, для чого потрібно буде вказати це в спеціальній формі.

Розробники з американської інтернет-компанії вірять, що користувачам легше сприйматиме оголошення, зроблені таким чином. Також вони вважають, що новий формат дасть більше можливостей для роботи з рекламою. Вступлять в силу зміни з 15 жовтня.

В анонсованої версії 10.6 редактора AdWords з’явитися можливість на деякий час припиняти список оголошень про товари, включати оновлену «Вартість кліка», масово редагувати дані, вивантажувати ключові слова, займатися настройками таргетингу. Новий встановлений ліміт для лінків на сайті – 25 символів. Опція «Видалити» тепер в редакторі буде іменуватися «Прибрати». Так рекламодавцям буде зрозуміліше, що віддалені об’єкти все ще доступні для використання. Втім, в редакторі буде функція остаточного видалення. Приміром, видаляти можна буде ключові слова, які не були опубліковані. Попередня версія 10.5 стала доступна в липні. Тоді тим, хто використовує цей редактор, стали доступні функції завантаження продуктових груп, внесення змін до товарні групи та інше.

До речі, в останній раз інтерфейс цього сервісу контекстної реклами був оновлений в кінці серпня. Нове оформлення більш органічно виглядає разом з сервісами Analytics і AdSense. За словами розробників, їх мета – зробити роботу клієнтів якомога більш зручною та зрозумілою. Здебільшого нововведення торкнулися навігаційної панелі, зовнішнього вигляду прапорців і перемикачів, піктограм типів кампаній.

Друзі сайту: дізнатися про дитячі іграшки та одяг больше на сайте tigraiko.com.ua

О нас admin

Проверить еще

bde0fa30bd9002b37cab96b7acfq dacha i sad ulichnyj tsvetnik derevyannoe kashpo ulichnoe kas

Деревянные садовые горшки – практичность, эстетика и функциональность

Деревянные кашпо, если они сделаны добротно, прекрасно впишутся в сад, деревянные террасы и балконы. Горшки, …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.