Після того , як на ринку почався « бум » переносної техніки , багато компаній стали представляти власні пристрої , деякі з яких спрямовані на спортсменів , або ж просто людей , які ведуть спортивний спосіб життя . Фаворитом , судячи з усього , повинна була стати компанія Nike , одяг якої користується попитом в усьому світі.

Нещодавно компанія випустила браслет FuelBand , який допомагав « збирати » необхідні дані під час занять спортом , пробіжок і т.д. , а за допомогою спеціального додатку, який встановлюється на смартфон , можна аналізувати отримані графіки в спокійній обстановці , щоб з’ясувати власні слабкі сторони , або ж просто дізнатися результат (скільки пробіг , який пульс був упродовж певної дистанції і т.д.).

Зараз же Nike здивувала всіх , повідомивши , що команда, яка працювала над FuelBand вже розформована, люди будуть звільнені , або ж перенаправлені в інші відділення , залишиться лише невелика частина , яка займається підтримкою додатки Nike + . Чим мотивоване таке рішення зрозуміло — витрати на підтримку « екосистеми » і виробництво пристроїв великі , а от віддача практично відсутня — ринок поки не готовий до цього , як до масового явища.

Друзі сайту: інтернет магазин «Смарт груп» здійснює продаж картриджів до практично всіх видів принтерів за доступними цінами!