Соцмережі все частіше використовуються роботодавцями для пошуку майбутніх співробітників. Число компаній , які шукають кандидатів на вакантну посаду допомогою соціальних мереж ( як звичайних , так і професійних ) , з кожним роком збільшується.

Соцмережі — важливий інструмент підбору персоналу
Аналітики стверджують , знайдений через соцмережу кандидат має більше шансів поповнити колектив потребує фахівців компанії, ніж люди , які дізналися про вакантної посади по інших каналах.

Фахівці прийшли до висновку , що така людина надовго увійде до штату співробітників компанії. Подібна схема підбору кадрів корисна не тільки для тих , хто зайнятий пошуком роботи , вона приносить відчутну користь роботодавцям .

Приміром , компаніям вдавалося знаходити саме кандидатури фахівців потрібного рівня. Статистика свідчить , 94 % компаній вже досягли бажаного результату в підборі кадрів або планують скористатися таким варіантом пошуку .

Друзі сайту: для того, щоб сповна відчути переваги користування соцмережами, вам може зацікавити подключение к интернету сети Lanet на високій швидкості та з вигідними тарифами!

У той же час , традиційне резюме не втрачає своєї актуальності. Цей вид документа має тривалу історію , що охоплює кілька століть. У часи паперового документообігу резюме вважалося важливим атрибутом .

Сучасне резюме придбало електронну форму , після стало інтерактивним в різних професійних соціальних мережах. Воно дає уявлення про досвід кандидата , дозволяє вести з ним листування , отримувати відгуки про співробітника від попереднього роботодавця. Експерти відзначають , суть резюме не змінилася.

На думку експертів , і нині домінуючим є подання даних про професійний досвід кандидата у форматі резюме . Надалі форма подачі інформації про кандидата придбає нову форму.

В осяжному майбутньому , на зміну паперової документації прийдуть інтегровані форми, що містять сукупність даних про співробітника (трудовий стаж , перелік місць роботи , заохочення , стягнення , доходи ) .