Можна створювати сайти про все без будь-якої конкретної направленості, але якщо бажаєте хорошого профіту та заробітку, потрібно робити сайти певної тематики. Дехто робить сайти про будівництво, хтось сайти виключно для жінок, а ті, хто вміє монетезувати святковий трафік, робить сайти, заточені під свята.

Найбільше трафіку приносять Новорічні свята. Також багато трафіку можна упіймати на 14 лютого та 8 березня, далі йдуть привітання на травневі свята, а там вже пасха та таке інше.

Ті, хто робить сайти, які розраховані лише на святковий трафік наповнюють його різноманітними привітаннями приурочених не лише до великих та малих свят, але й на весілля, дні народження, дні ангелів, заручини, народження дитини та таке інше.

Реалізувати ідею створення привітального сайту на перший погляд доволі просто: Підібрати запити, створити під них окремі сторінки, оптимізувати як внутрішньо, так і зовнішньо, прикрасити сайт і вуаля — трафік повинен сам прийти. Але навіть в цій ніші є велика конкуренція. Сайти, яким вже 5-10 років однозначно будуть випереджати новачків, що сидять в «пісочниці». Та якщо ви налаштовані серйозно і маєте за спиною не малий бюджет, то варто спробувати.

Мінуси привітального сайту:

— Трафік тільки на свята;

— Дуже багато неконвертабельного трафіку;

— Різкий підйом відвідувачів може створити навантаження на хостинг і ваш сайт просто можуть вимкнути;

— Доволі не проста монетезація відвідувачів.

Плюси привітального сайту:

— Білий проект над яким приємно працювати;

— Створивши та оптимізувавши сторінки, можна отримувати трафік багато років поспіль. Не потрібно багато нового контенту, якщо не розширювати коло свят і відповідно пошукових запитів;

— Лояльне відношення відвідувачів, які будуть жваво ділитись контентом у соціальних мережах;

— При правильній монетезації білими партнерками. можна непогано заробити і залишити чистим своє сумління.

Я вже вкотре міркую над створенням такого сайту, та як завжди знаходжу відмовки. Можливо візьмусь за розум та зроблю щось пристойне.