Я просто шаленію, коли бачу ще одну точку з продажу чаю та кави на вагу. Ну не люблю я конкуренцію і все. Я розумію, що це ніби здорово бачити, що роблять твої конкуренти і робити це краще за них. Але іноді краще щоб їх взагалі не було.
Я люблю пити каву та чай – цим я розслабляюсь. Та останнім часом люблю пити каву, приготовлену лише на своїх торговельних точках, або вдома. Не те що я економлю чи не даю заробити конкурентам, просто “своя рубаха ближча до тіла”.
Чим довше я займаюсь цим не простим бізнесом, тим більше у мене з’являється конкурентів – вони, як ті гриби після дощу. На кожну осінь виростає новий виводок схожих кавових точок. Деякі не варті й уваги, бо варять там казна що, а деякі займають найкращі точки в людних місцях і реально відбирають шанс розширити свій бізнес.
Майже кожний людський продуктовий магазин купує, або орендує кавоварку і теж варить ніби то натуральну каву. Іноді здається, що на одній площі не може бути більше кав’ярень та маленьких кафетеріїв, але з кожним роком їх більшає і більшає. Я з впевненістю можу сказати, що кава та чай, то є не настільки прибутковий бізнес, як здається спочатку, чому ж тоді усі починають в нього лізти?
Товариші, молоді підприємці – забивайте на каву та чай і не дивіться. що тут низький поріг старту, невеликі інвестиції та ніби-то маленький термін окупності. Краще вирощуйте гриби, шин-шили кури, гуси, картоплю в кінці кінців. Займайтесь виробництвом та обробкою – сфера продажів по тихенько вимирає. Немає якісного продукту, немає що продавати…
— – —
Зарабатывать умеют многие, а вот увеличить зароботки с помощью бренда умеют далеко не все. Узнайте что тако позиционирование бренда и как это работает. Вы будете удивлены.