Всі активні користувачі соціальної мережі Вконтакті неодноразово бачили рекламу на своїх сторінках чи просто під час перебування на будь-якій сторінці проекту. Справа в тому, що дядько Дуров та компанія не можуть просто так давати у користування мега крутий функціонал свого копійованого проекту. Вони повинні мати бодай якусь копійчину з цього. Це закономірно — мати доступ до інформації мільйонів користувачів і не заробляти на цьому? — Це було б тупо…

Але хто ж замовляє рекламу на такому попсовому, розважальному проекті і скільки це коштує?

Виявляється рекламодавців є стільки, що у Вконтакта навіть з’явились правила (по моєму дуже жорсткі), що до умов розміщення рекламних оголошень. Ціноутворення залежить від аудиторії, якій ви вирішили показувати своє оголошення.

Так-так, у В контакті головним плюсом є те, що можна задавати дуже різноманітний таргетинг. Ваше реклама може показуватись як дівчаткам по 12 років із міста Маріуполь, так і дядькам по 35 років із Москви, які полюбляють дивитись фінансові програми та грати в онлайн ігри =)

Це звісно круто, але чим більш платіжно-спроможна категорія користувачів обрана для рекламної компанії, тим більшою буде ціна кліку, або ціна за 1000 показів рекламного оголошення.

Вправні рекламодавці замовляють покази оголошень, так як це може вийти на порядок дешевше, ніж купівля кліків. Власне я теж пробував свої сили у якості рекламодавця. Поки результати не дуже радують. Із вкладених 600 рублів, вдалось сконвертувати на реєстраціях у іграх лише 100 руб. Про це буду писати у наступних постах.

— — —

Встречал очень много бизнесменов, которые теряли потенциальных заказчиков, из-за того, что не смогли найти подходящего места для конференции. Не повторяйте их ошибок и воспользуйтесь такой полезной штукой как «конференц сервис киев«. Будьт на вершине успешности!